Значка ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης
Значка ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
-30% κωδικός έκπτωσης EL30 για έκπτωση στην πρώτη παραγγελία
Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης
Wishlist 0 Кошница 0

Συχνες ερωτησεις

Είναι υποχρεωτική η εγγραφή για να κάνω παραγγελία;

Όχι, μπορείς να κάνεις παραγγελία γρήγορα και εύκολα, επικοινωνώντας μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται στον ιστότοπο (2112344000). Μπορείς επίσης να παραγγείλεις μέσω μηνύματος στις σελίδες μας στο Facebook ή στο Instagram.

Πώς να παραγγείλω;

Για να παραγγείλετε από την  Alessa, πρέπει πρώτα να επιλέξετε το επιθυμητό μέγεθος των προϊόντων και έπειτα να τα προσθέσετε στο καλάθι μέσω του κουμπιού "Άρπαξε τώρα" ή "Παράγγειλε με ένα κλικ". Κάνε κλικ στο κουμπί "Αναθεώρηση και παραγγελία" ή επιλέξτε το καλάθι στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου για να δείτε τα περιεχόμενα της παραγγελίας σας. Αφού το κάνεις αυτό, πάτησε το κουμπί "Παραγγελία χωρίς ρίσκο", συμπληρώστε τα στοιχεία παράδοσης και επιλέξτε έναν από τους τρεις τρόπους πληρωμής: αντικαταβολή - πληρωμή κατά την παράδοση, με κάρτα ή μέσω PayPal.

Τι συμβαίνει αφού ολοκληρώσω την παραγγελία μου;

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση μιας παραγγελίας, ο αριθμός της και η αναμενόμενη προθεσμία εκτέλεσής της εμφανίζονται στον ιστότοπο. Θα λάβετε ένα αυτόματο e-mail μήνυμα για την επιβεβαίωση της παραγγελίας, καθώς και μια τηλεφωνική κλήση ή ειδοποίηση SMS από εμάς. 

Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις παραγγελίες μου μέχρι στιγμής;

Παρακολουθήστε την παραγγελία σας με δύο εύκολα βήματα: συνδεθείτε στο προφίλ πελάτη σας (πάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου) και επιλέξτε το μενού "Οι παραγγελίες μου". Σε κάθε παραγγελία σας υπάρχει κουμπί "Παρακολούθηση", μέσω του οποίου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με αυτήν.

Το προϊόν που θέλω να αγοράσω δεν είναι πια διαθέσιμο. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να το παραγγείλω;

Ναι! Δίπλα σε κάθε προϊόν που έχει εξαντληθεί θα βρεις κουμπί "Εγγραφή για διαθεσιμότητα". Μέσω αυτού έχεις τη δυνατότητα να ψηφίσεις για την επιστροφή του προϊόντος στην παραγωγή. Αν ένα μοντέλο συγκεντρώσει αρκετές ψήφους, θα επανεκδοθεί και θα λάβεις μια ειδοποίηση μέσω e-mail για νέα διαθεσιμότητα από αυτό. 

Ποιός είναι ο τρόπος πληρωμής;

Η πληρωμή των προϊόντων γίνεται με τρεις τρόπους: (1) με αντικαταβολή στον courier κατά την παραλαβή της αποστολής (2) με τραπεζική κάρτα μέσω της ιστοσελίδας και (3) PayPal.

Πώς θα παραλάβω τα προϊόντα και πόσο κοστίζει η παράδοσή τους;

Οι παραδόσεις της Alessa γίνονται από την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική κα τα έξοδα για αυτές είναι απολύτως δωρεάν για τους πελάτες στην επικράτεια της χώρας, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής ή την αξία της παραγγελίας.  
Την ημέρα της παράδοσης θα λάβεις ένα SMS/Viber μήνυμα επιβεβαίωσης, που περιέχει τον αριθμό αποστολής καθώς και τον αριθμό του courier, σε περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις την ώρα ή τον τόπο παραλαβής.

Μπορώ να παραγγείλω από το τηλέφωνο;

Φυσικά! Τηλεφώνησέ μας στον αριθμό 2112344000 και θα κάνουμε την παραγγελία σου εύκολα και γρήγορα.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; 

Ναι, αν η παραγγελία σου δεν έχει αποσταλεί  ακόμα, μπορείς να την ακυρώσεις. Εάν η παραγγελία έχει ήδη φύγει, τη στιγμή της παράδοσης μπορείς να αρνηθείς την αποστολή. 

Γίνονται δεκτές διεθνείς παραγγελίες;

Φυσικά! Μέσω του ιστότοπου alessa.gr μπορείτε να παραγγείλετε τόσο στην επικράτεια της Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό. Οι παραγγελίες με παράδοση εκτός της χώρας πρέπει να εξοφληθούν εκ των προτέρων, μαζί με τα έξοδα αποστολής.Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίαδας με κάρτα, μέσω PayPal ή τραπεζικού εμβάσματος και η άφιξη των προϊόντων διαρκεί συνήθως 5-6 εργάσιμες ημέρες.

Τι σημαίνει μερική περάδοση;

Εάν υπάρχουν μη διαθέσιμα προϊόντα στην παραγγελία σας, μπορούμε να σας παραδώσουμε τα διαθέσιμα προϊόντα και τα υπόλοιπα σε μεταγενέστερο στάδιο. Έτσι θα μπορέσετε να απολαύσετε τα νέα σας αποκτήματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την υποβολή της παραγγελίας μου;

Φυσικά! Μέσω του SMS που θα λάβεις, μπορείς πολύ εύκολα να το κάνεις - απλά κάνε κλικ στο λινκ για αλλαγή διεύθυνσης ή τηλεφώνησε μας στο τηλέφωνο 2112344000 για βοήθεια. 

Μπορώ να επιστρέψω (ή να αντικαταστήσω) τα παραγγελθέντα προϊόντα;

Ναί! Είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε μερικές από τις πιο ακίνδυνες και εύκολες συνθήκες για επιστροφή και ανταλλαγή. Μόνο η Alessa προσφέρει το πρωτοφανές διά βίου δικαίωμα επιστροφής και ανταλλαγής. 
Φυσικά, για να επιστραφούν ή να αντικατασταθούν, τα προϊόντα πρέπει να είναι σε διατηρημένη εμπορική μορφή: δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, να μην αφαιρούνται οι ετικέτες τους και να μην αντιμετωπίζονται με κανέναν τρόπο.
Σε περίπτωση ελαττώματος, προστατεύεστε από την εγγύηση ποιότητας μας και οποιαδήποτε αντικατάσταση ή επιστροφή γίνεται εξ ολοκλήρου με δικά μας έξοδα, ανεξάρτητα από το αν πληρούνται οι παραπάνω 3 προϋποθέσεις.

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Πρέπει οποσδήποτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται στον ιστότοπο το συντομότερο δυνατό αφού εντοπιστεί η ζημιά. Θα σας βοηθήσουμε ανταλλάσσοντας το αντικείμενο ή επιστρέφοντας το ποσό.

Τι έγγραφα χρειάζομαι για να επστρέψω ένα προϊόν;

Με κάθε δέμα λαμβάνεις ένα έντυπο για αντικατάσταση και επιστροφή, το οποίο πρέπει να συμπληρώσεις, αν επιθυμείς να επιστρέψεις καποιο από τα προϊόντα που έλαβες. (Παίρνει όχι παραπάνω από ένα λεπτό.)

Ποιά είναι η διεύθυνση για επιστροφή προϊόντων;

Σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν, παρακλώ, τηλεφώνησε μας, για να σου δώσουμε ακριβής διεύθυνση για επιστροφή ανάλογα με το επιλεγμένο από εσένα courier.

Υπάρχουν προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν;

Ναι. Μοντέλα, τα οποία κατασκευάζονται κατόπιν ατομικής παραγγελίας δεν υπόκεινται σε αντικατάσταση και επιστροφή.

Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Αν επιθυμείς να αλλάξεις το περιεχόμενο της παραγγελίας σου, μπορείς να το κάνεις επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας που αναγράφεται στον ιστότοπο.

Δεν είμαι σίγουρη για το μέγεθος. Πώς μπορώ να λάβω πληροφορίες σχετικά με το ποιο είναι το καλύτερο μέγεθος για μένα;

Μπορείτε να ανατρέξετε στον Πίνακα Μεγεθών μας, που επισημαίνεται κάτω από το όνομα κάθε μοντέλου.Εκεί θα βρείτε αναλυτικές διαστάσεις σε εκατοστά, τις οποίες μπορείτε να συγκρίνετε με τις προσωπικές σας μετρήσεις.Εάν εξακολουθείτε να διστάζετε, μπορείτε πάντα να μας καλέσετε στον αριθμό τηλεφώνου - η ομάδα συμβούλων μόδας μας θα σας βοηθήσει με μια σύσταση ειδικού.  

Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;

Η τυπική προθεσμία παράδοσης είναι 3-4 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την τοποθεσία), εξαιρουμένης της πρώτης εβδομάδας μετά τις καμπάνιες - έκπτωση ή νέα συλλογή. Τότε αυτή η προθεσμία είναι μεγαλύτερη και αναφέρεται στην τελευταία σελίδα της παραγγελίας σας, καθώς και στην επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτή. Κατά την παραγγελία ενός προϊόντος με καθορισμένη ημερομηνία διαθεσιμότητας στον ιστότοπο, θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω SMS ή μια κλήση από εμάς την ημέρα προετοιμασίας της αποστολής.

Έχω διαθέσιμη ηλεκτρονική πίστωση. Πώς μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

Εάν έχετε μια ηλεκτρονική πίστωση διαθέσιμη στον λογαριασμό πελάτη σας μαζί μας, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα, θα την αφαιρέσουμε κατά την επεξεργασία της επόμενης παραγγελίας σας.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων για προϊόντα που επιστρέφονται;

Μόλις παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα πρέπει να βεβαιωθούμε για τη διατηρημένη εμπορική τους εμφάνιση, καθώς και για τη διαθεσιμότητα απόδειξης αγοράς. Εάν τα προϊόντα πληρούν τις απαιτήσεις επιστροφής μας, θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Μπορείτε να περιμένετε μια μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό που καθορίζεται στη φόρμα επιστροφής και ανταλλαγής εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από εμάς.

Μπορεί να μου πληρωθεί μια δωροεπιταγή σε μετρητά;

Η αξία της δωροεπιταγής δεν μπορεί να πληρωθεί σε μετρητά.

Θα λάβω επιβεβαίωση για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που έλαβα;

Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα πληρούν τις απαιτήσεις μας για επιστροφή και ανταλλαγή, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων για αυτά ενεργοποιείται άμεσα - χωρίς επιβεβαίωση. Φυσικά, μπορείτε πάντα να λαμβάνετε πληροφορίες για την κατάσταση της επιστροφής σας από τους συμβούλους μας τηλεφωνικά.

Ποιος είναι ο τρόπος υποβολής καταγγελίας;

Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο προϊόν, παρακαλώ, επικοινωωήστε μαζί μας τηλεφωνικά, για να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα και θα σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό. 

Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης του προφίλ μου στην Alessa;

Ναι, φυσικά. Απλά μπες στο δικό σου Alessa προφίλ στο μενού Το προφίλ μου>Προσωπικά στοχεία>Κωδικός πρόσβασης>Επεξεργασία.

Μπορεί να εφαρμοστεί η έκπτωση σε έναν κωδικό προσφοράς που έχει λήξει;

Δυστυχώς, μια διαφημιστική έκπτωση (κωδικός προσφοράς) δεν μπορεί να εφαρμοστεί εκτός της περιόδου ισχύος της ή σε παραγγελία που έχει ήδη αποσταλεί. 

Έχετε καταστήματα στη χώρα;

Μπορείτε να βρείτε τα ρούχα της Alessa μόνο στην επίσημη ιστοσελίδα μας: alessa.gr.

Λατρεύω την Alessa! Θα ήθελα να γίνω συνέταιρός σας και να προσφέρω τα ρούχα σας; Πως γίνεται αυτό;

Παρακαλώ, στείλε μας μήνυμα στο e-mail: gr@alessa2.com και πες μας για την πρότασή σου.

Η Alessa χρησιμοποιεί cookies, για να σε διευκολύνουν στην αγορά σου. Εάν συνεχίσεις να χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες μας, θα δεχτούμε, ότι είσαι σύμφωνη με την χρήση τέτοιων cookies.
Μάθετε περισσότερα για τα cookies της Για το πώς μπορείτε να αρνηθείτε από αυτά.