Στην Alessa ο κίνδυνος από online αγορές είναι περιορισμένος στο ελάχιστο!
Αγαπητές πελάτισσες,
Μπορείτε να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε κάθε προϊόν που έχετε αγοράσει από εμάς εντός 100 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πια σε απεριόριστο χρονικό διάστημα - δια βίου δικαίωμα αναθεώρησης στην Alessa! (Εξαιρούνται μόνο οι παραγγελίες με δώρο Alessa μάσκες.)
Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν, το οποίο παρέλαβες - ακατάλληλο μέγεθος ή απλά δεν σου αρέσει και δεν είναι αυτό που περίμενες - παρακαλώ, τηλεφώνησε μας στο τηλ: 2112344000. Εμείς θα σου εξηγήσουμε αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες και την διαδικασία αντικατάστασης ή επιστροφής.
* Δεν αντικαθίστανται και δεν επιστρέφονται προϊόντα τα οποία κατασκευάζονται συμφωνα με ατομικές απαιτήσεις/μεγέθη του πελάτη.
Αν θέλεις να αντικαταστήσεις το προϊόν που παρέλαβες με άλλο μέγεθος ή με άλλο προϊόν,παρακαλώ,τηλεφώνησε μας στο τηλ: 2112344000, για να σου εξηγήσουμε πώς θα κάνουμε την αντικατάσταση.
Θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια φορτωτική με την οποία θα επιστρέψεις την αποστολή - μπορείς να επιστρέψεις δωρεάν από κατάστημα της ACS με έναν αριθμό αιτήματος που θα σου δώσουμε εκ των προτέρων, ή να επιλέξεις επίσκεψη από κούριερ σε κάποια διεύθυνση - στέλνουμε δωρεάν κούριερ για να λάβει την αποστολή από εσένα σε κατάλληλη ώρα. Μπορείς να το στείλεις με εταιρεία κούριερ που εσύ επιθυμείς. Εσύ πληρώνεις τα έξοδα αποστολής προς τα εμάς, και εμείς παίρνουμε την ευθύνη να πάρεις πίσω το προϊόν αντικατάστασης. Με την προϋπόθεση ότι το ρούχο δεν έχει φορεθεί, δεν είναι πλυμένο ή σιδερωμένο, δεν έχει περάσει από καμία επεξεργασία και ενέργειες, οι οποίες παραβιάζουν την ακεραιότητα του, όπως και να σταλθεί με την γνήσια συσκευασία και τις ετικέτες(χωρίς να τα έχετε αφαιρέσει).
Παρακαλώ, μην αφαιρείς την ετικέτα από το ρούχο πριν να το έχεις δοκιμάσει.
Πριν να κάνεις οποιαδήποτε κίνηση,πρέπει να μας τηλεφωνήσεις στο τηλ: 2112344000.
Αν θέλεις να επιστρέψεις προϊόν που έχεις αγοράσει από εμάς, πρέπει να μας τηλεφωνήσεις στο τηλ: 2112344000. Εμείς θα σου εξηγήσουμε πώς να συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής ενος προϊόντος. Πάλι πρέπει να δημιουργήσουμε μια φορτωτική με την οποία θα επιστρέψεις την αποστολή - μπορείς να επιστρέψεις δωρεάν από κατάστημα της ACS με έναν αριθμό αιτήματος που θα σου δώσουμε εκ των προτέρων, ή να επιλέξεις επίσκεψη από κούριερ σε κάποια διεύθυνση - στέλνουμε δωρεάν κούριερ για να λάβει την αποστολή από εσένα σε κατάλληλη ώρα ή μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες κάποιου άλλου κούριερ που εσύ επιθυμείς. Μόλις λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, εμείς θα το ελέγξουμε προσεκτικά, για να βεβαιωθούμε, ότι πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφή ( δεν έχει φορεθεί,δεν είναι πλυμένο ή σιδερωμένο, και επίσης να είναι με την γνήσια συσκευασία και ετικέτες). Μετά από αυτό εντός 14 ημερών, θα σου επιστρέψουμε το ποσό με τραπεζική μεταφορά στο IBAN που έχεις ορίσει στην φόρμα για αντικατάσταση και επιστροφή.
Έχουμε μόνο 2 σημαντικές προϋποθέσεις:
1) Το προϊόν να μην έχει ίχνη επεξεργασίας - να μην έχει φορεθεί,να μην είναι πλυμένο και/ή σιδερωμένο
2) Το προϊόν να είναι σε καλή εμπορική κατάσταση και να συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής,τη γνήσια συσκευασία και ετικέτες (χωρίς να τα έχετε αφαιρέσει!).
Όλα τα δέματα ανοίγονται πριν την επιστροφή των χρημάτων πίσω. Όταν είμαστε σίγουροι ότι το πακέτο πληροί τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις, θα σας επιστρέψουμε το ποσό πίσω με τραπεζική μεταφορά εντός 14 εργάσιμων ημερών.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΠΑΚΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ!
Σε ευχαριστούμε! :)