Значка ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης
Значка ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
-30% κωδικός έκπτωσης EL30 για έκπτωση στην πρώτη παραγγελία
Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης Δωρεάν παράδοση & Διά βίου δικαίωμα αναθεώρησης
Wishlist 0 Кошница 0
 
Интервю Glamour - Изображение 1

Mimi και Maya:„Θέλουμε να μετατρέψουμε την Alessa στην πρώτη βουλγαρική παγκόσμια μάρκα μόδας”

Δ

ύο αδερφές, ένας ιστότοπος αξίας 19 δολαρίων και ένα δύσκολο ξεκίνημα. Πώς η Mimi και η Maya από την Alessa δημιουργούν το δικό τους όνειρο για παγκόσμια μάρκα μόδας.

Έρχεστε από ένα όμορφο χωριό της Ροδόπης στην μεγάλη πόλη και καταφέρνετε να αποκομίσετε μεγάλη επιτυχία, με ελάχιστο αρχικό κεφάλαιο, εκπληρώνοντας το όνειρο κάθε κοριτσιού, δηλαδή να έχετε δική σας μάρκα μόδας. Το να χτίσεις την Alessa ακούγεται σαν πραγματικό παραμύθι, ήταν όντως έτσι;

MIMI: Ναι, πραγματικά η ιστορία της Alessa μοιάζει με παραμύθι, αλλά το παραμύθι είναι η "Σταχτοπούτα" και του έλειπε η καλή νεράιδα. Η ζωή μας ήταν δύσκολη... Πολλοί άνθρωποι μας βλέπουν, ότι είμαστε απλώς δύο κορίτσια, τα οποία κάνουν όμορφες φωτογραφίες και λένε: "Αυτά είναι δύο κορίτσια που τα έχουν βρει όλα έτοιμα". Αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πως έχουμε μεγαλώσει, πως δουλεύουμε από μικρά παιδιά και πως παλεύαμε με νύχια και με δόντια, για να φτάσουμε ως εδώ. Δυσυτχώς και ευτυχώς, δεν υπήρχε η καλή νεράιδα, η οποία να κουνίσει με το χέρι της το μαγικό ραβδί και όλα να συμβούν για μία νύχτα. Λέω "ευτυχώς", επειδή εμείς δεν παραπονούμαστε για τις δυσκολίες που έχουμε περάσει. Στην πραγματικότητα είμαστε περήφανες για αυτές. Αυτές μας έχτισαν ως χαρακτήρα και τώρα μας βοηθούν να εκτιμήσουμε πραγματικά πώς είναι η ζωή μας τώρα. Η ιστορία της Alessa είναι γεμάτη με πολλές αποτυχίες, στιγμές απελπισίας, φόβο και εμπιστοσύνη στην τυφλή πίστη. Αλλά επιστρέφοντας πίσω, αυτές είναι οι στιγμές που αγαπώ περισσότερο, γιατί ξέρω ότι δεν τα παρατήσαμε και κερδίσαμε. 

Και αυτό κάνει τη νίκη πολύ πιο γλυκιά. 
Στην πραγματικότητα τα πρώτα χρόνια νιώθαμε ότι ήμασταν χωρίς βάρος, σαν να ονειρευόμασταν. Με την Maya πολύ συχνά τσιμπούσαμε η μία την άλλη, για να βεβαιωθούμε ότι δεν ονειρευόμασταν και ότι αυτό πραγματικά μας συμβαίνει! Το συναίσθημα είναι απερίγραπτο που τόσες όμορφες Βουλγάρες σε εμπιστεύονται να φροντίσεις την άψογη εμφάνισή τους. 

Η Mimi είναι η σχεδιάστρια ρούχων και εκτός από αυτό οι δυο σας διαχειρίζεστε και την εταιρεία σας μαζί. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της συνεργαίας με την αδερφή σου στο ίδιο μέρος;

MAYA: Ξέρω ότι πολλά αδέλφια είναι σαν τον σκύλο με τη γάτα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει με εμάς. Η μαμά μας μας μεγάλωσε λέγοντας μας να είμαστε πάντα μαζί. "Μία φίλη μπορεί να σου γυρίσει την πλάτη, αλλά μία αδρεφή - ποτέ", από μικρές αυτό μας έλεγε συνέχεια. Εμείς πραματικά είμαστε πολύ κοντά και όχι μόνο  δεν υπάρχουν μειονεκτήματα, αλλά ακριβώς το αντίθετο - οι δυο μας είμαστε μια ενωμένη ομάδα, επιδιώκοντας έναν κοινό στόχο. 

Και οι δύο είστε ευτυχείς παντρεμένες, και η Maya έχει ακόμη και δύο παιδιά - πώς καταφέρνετε να  εξισορροπήσετε την προσωπική σας ζωή της συζύγου και μητέρας με την επαγγελματική; Οι σύζυγοί σας υποστηρίζουν την προσπάθειά σας; 

MAYA: Δεν είναι καθόλου εύκολο να συνδυάσεις όλους αυτούς τους ρόλους. Τα τελευταία χρόνια δώσαμε μεγάλη έμφαση στο χτίσιμο συστημάτων και στη δομή διαχείρισης στην Alessa, που μας επέτρεψε να αναπνευσουμε και να έχουμε ελεύθερο χρόνο.

Φυσικά, δεν μπορώ να μην αναφέρω και τη βοήθεια της υπέροχης μητέρας μας, η οποία όλα αυτά τα χρόνια βοηθάει με τα εγγόνια της. Και οι σύντροφοί μας είναι περήφανοι για εμάς και μας στηρίζουν. 


Πώς είναι να ξεκινάς μία επιχείρηση από το μηδέν στη Βουλγαρία και να τη μετατρέπεις σε μια αυτοκρατορία μόδας μέσα σε λίγα μόλις χρόνια;

MIMI: Ξέρετε, όλοι μεγαλώνουμε και ζούμε τη ζωή μας με την ιδέα ότι η Βουλγαρία είναι μια φτωχή χώρα και εδώ ΔΕΝ έχεις καμία πιθανότητα επιτυχίας με τίμια δουλειά. Αλλά ρεαλιστικά, η Βουλγαρία μπορεί να είναι το τέλειο μέρος για να ξεκινήσεις μία επιχείρηση. Συγκλονιστικό, έτσι δεν είναι; Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ηττοπαθής στάση έχει δημιουργήσει πολύ μικρό ανταγωνισμό στις περισσότερες βιομηχανίες. Κανείςς δεν θέλει να μάθει, κανείς δεν μελετά τα παραδείγματα των καλύτερων στον κόσμο σε αυτόν τον τομέα, κατά κάποιο τρόπο τα πρότυπα και οι φιλοδοξίες δεν είναι αρκετά υψηλά.
Και τότε δεν είναι τόσο δύσκολο να ξεχωρίσεις. Και πιστεύουμε ότι ο πελάτης έχει βαρεθεί με όλη αυτή τη μετριότητα και θέλει να έχει ειδική συμπεριφορά και υψηλά πρότυπα (σε τόσους πολλούς κλάδους). Όταν τα βρίσκει, γίνεται όχι μόνο τακτικός πελάτης, αλλά και απόστολος της μάρκας. 
Αυτό δεν είναι τόσο αδύνατο να το επιτευχθεί, αλλά απαιτεί δύο πράγματα: 
- Να είσαι ερωτευμένος με το προϊόν σου 
- Να αγαπάς τους πελάτες σου
Έχω κάνει αρκετές φορές παρόμοιες συζητήσεις. Πού είναι πιο δύσκολο να πετύχεις - στη Βουλγαρία ή στη Νέα Υόρκη; Όπως διαιώνισε ο Φρανκ Σινάτρα στο τραγούδι του "New York, New York": "Αν πετύχω εδώ, θα πετύχω οπουδήποτε". Φυσικά, πολλά εξαρτώνται από τον τομέα, αλλά στη Νέα Υόρκη θα πρέπει να αντιμετωπίσεις τον πιο σκληρό ανταγωνισμό στον κόσμο. (Το εμπόδιο για την έναρξη μιας επιχείρησης είναι επίσης πολύ υψηλότερο.) Δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις λάθη, κανείς δεν θα σε περιμένει να μάθεις.
Ναι, αν πετύχεις εκεί, η επιτυχία σου θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή στη Βουλγαρία. Αλλά αυτό είναι ένα σημαντικό "ΑΝ".
Ενώ στη Βουλγαρία ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο μικρός, είτε πρόκειται για εστιατόριο, είτε για μαγαζί, είτε για ρούχα. Όλα εξαρτώνται από το πάθος, τις γνώσεις και τις δεξιότητες. 

Υπήρχαν στιγμές που θέλατε να τα παρατήσετε όλα; Από πού παίρνετε έμπνευση σε τέτοιες στιγμές;

MIMI: Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν στην αρχή. Πριν να συμβούν όλα. Φόβος, αμφιβολίες και όλοι να σου λένε: "Δεν έχεις καμία πιθανότητα". Και εσύ να απαντάς με σιγουριά: "Απλώς σταθείτε και παρακολουθήστε", αλλά μέσα σου να ακους μια μικρή φωνή να σου λέει: "Ποιόν κοροϊδεύεις; Δεν θα τα καταφέρεις!". 
Παρόλα αυτά μια μικρή φλόγα μέσα σου σε κάνει να βουτήξεις στα βαθιά και να δοκιμάσεις.
Ένα από τα αγαπημένα μου αποσπάσματα για αυτή την περίοδο είναι: «Ο επιχειρηματίας είναι κάποιος που θα πηδήξει από έναν γκρεμό και θα συναρμολογήσει ένα αεροπλάνο στο δρόμο προς τα κάτω». Είμαι μεγάλη θαυμάστρια των οπτικοποιήσεων - σε βοηθούν να χτίσεις μια νέα πραγματικότητα πριν καν υπάρξει. Δεν πρέπει να ζει κανείς στο παρόν και να βρίσκεται υπό τον έλεγχο των περιστάσεων. Πρέπει ΕΣΥ να πάρεις τον έλεγχο και να αρχίσεις να αλλάζεις τις συνθήκες. Θυμάμαι μια φορά στην αρχή που μαζί με τη Maya ταξιδέψαμε στην Κωνσταντινούπολη, όταν ήταν 6 μηνών έγκυος. Δεν ένιωθε καλά, αλλά δεν γινόταν να σταματάμε κάθε δύο λεπτά - η κίνηση εκεί είναι τρομερή - και αυτή έκανε εμετό ξανά και ξανά σε μία πλαστική σακούλα. Θυμάμαι και όλους εκείνους τους "ειδικούς επιχειρήσεων" που κορόιδευαν την ιδέα μας. Αυτό επίσης ήταν κίνητρο για εμάς, επειδή - καλώς ή κακώς - γεννήθηκα με πολλή αθλητική κακία. Οπότε κάθε αρνητικό σχόλιο για το όνειρό μου για μένα ήταν καύσιμο για κίνητρο.


Στην αρχή της επαγγελματικής σας εξέλιξης λάβατε την υποστήριξη των συγγενών σας;

MAYA:Η μαμά ήταν από τους λίγους ανθρώπους που μας στήριξαν. Αυτή μας έδωσε 10 000 λέβα — το μισό ποσό από τις αποταμιεύσεις της, που συγκένρωνε όλη της τη ζωή. Λάβετε υπόψη ότι εμείς δεν είμαστε από πλούσια οικογένεια. Η μαμά μας μεγάλωσε μόνη, δουλεύοντας σε δύο μέρη για 14 χρόνια: ως δασκάλα μαθηματικών και σε μπακάλικο. Μπορείς να φανταστείς τι αξία είχαν αυτά τα 10 000 λέβα για αυτήν. Μέχρι σήμερα, δεν μπορώ να καταλάβω πώς το έκανε. Δεν γνώριζε καθόλου την έννοια της πώλησης ρούχων στο Διαδίκτυο - τότε αυτό στη Βουλγαρία ήταν σχεδόν μύθος. Επίσης, κοιτάζοντας πίσω τώρα, εμείς ήμασταν απλά δύο αφελή κορίτσια, γεμάτα ενθουσιασμό, που δεν καταλαβαίναμε τόσα πολλά πράγματα. Οι πιθανότητες στα χαρτιά ήταν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ, αλλά αυτή αποφάσισε να ρισκάρει και να σταθεί πίσω μας. Αυτά τα 10 000 λέβα ήταν τα μισά από το αρχικό μας κεφάλαιο και χωρίς αυτά η Alessa μπορούσε σήμερα και να μην υπάρχει. 

Κατά τη γνώμη σας, τι σας διακρίνει από άλλες μάρκες μόδας για να είστε οι πιο επιτυχημένοι στη Βουλγαρία;

MAYA:Θέλεις να σου πω μια ιστορία; Τους πρώτους 6 μήνες της Alessa εμείς ζούσαμε στο Burgas. Είχαμε ήδη μερικές παραγγελίες την ημέρα.
Τότε μας τηλεφώνησε μία πελάτισσα με ένα επείγον αίτημα. Την κάλεσαν σε ένα πάρτι γεννεθλίων την τελευταία στιγμή και δεν έχει τι να φορέσει. Μετά από μία συνομιλία 10 λεπτών στο τηλέφωνο και νιώθοντας την αγωνία της, αποφασίσαμε να μπούμε στο αυτοκίνητο και να της φέρουμε το φόρεμα που έχει επιλέξει προσωπικά στο Pomorie. 
Λίγους μήνες αργότερα είχαμε ήδη μετακομίσει στο Plovdiv, είχαμε αρκετά περισσότερες παραγγελίες, γραφείο και 6 άτομα προσωπικό. Στο τέλος μιας εργάσιμης ημέρας λάβαμε κλίση από μία πελάτισσα από το Pazardzhik, η οποία μας εξήγησε απεγνωσμένα πως το επόμενο πρωί στις 6:00 είχε πτήση για Λονδίνο και ακόμη δεν είχε φόρεμα για να φορέσει σε ένα σημαντικό γεγονός για εκείνη. 
Φυσικά, είχαμε ήδη στείλει τις αποστολές για την ημέρα, και δεν υπήρχε περίπτωση ο κούριερ να της παραδόσει το δέμα στις 6:00 το πρωί. Με την Mimi μπήκαμε στο αμάξι και αμέσως ξεκινήσαμε για το Pazardzhik με την αποστολή να κάνουμε ακόμα μία πελάτισσα χαρούμενη. 

Интервю Glamour - Изображение 2
Интервю Glamour - Изображение 3

Αυτό εννοώ όταν λέω "αγάπη προς τον πελάτη". Σήμερα οι παραγγελίες είναι χιλιάδες, δεν μπορούμε να τα παραδώσουμε αυτοπροσώπως ή να μιλάμε με τους πελάτες, αλλά κάθε μέλος της ομάδας μας ακτινοβολείται πλήρως από αυτή την ιδέα - οι πελάτες της Alessa να είναι οι πιο καλομαθημένοι στη χώρα.

Μόνο η Mimi έχει προταθεί στην κατάταξη "30 under 30" του Forbes, αλλά η επιτυχία είναι μια αναγνώριση και για τις δύο. Πώς νιώθετε που εκτιμησαν τη δουλειά σας σε τόσο υψηλό επίπεδο; 

MIMI: Ήμουν υποψήφια μόνο εγώ, επειδή η Maya ήταν ήδη 32 ετών και δεν μπορούσε να μπεί στην κατάταξη των 30 πιο επιτυχημένων κάτω των 30 ετών. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη αναγνώριση, φυσικά, είναι μια αποτίμηση της κοινής μας δουλειάς. Επιπέον, για την επιτυχία της Alessa είναι υπεύθυνη και η ομάδα μας απο εξαιρετικά ταλαντούχους επαγγελματίες. Η αίσθηση είναι καταπληκτική. Όπως όλοι γνωρίζουμε το Forbes είναι ένα από τα πιο έγκυρα επιχειρηματικά μέσα στον κόσμο και το να είσαι στο εξώφυλλο αυτού του περιοδικού είναι μια μεγάλη αναγνώριση.

Είναι η μόδα απόδραση από την πραγματικότητα ή αναπόσπαστο κομμάτι της;

MIMI: Πάντα έλεγα ότι για εμάς η μόδα ήταν σαν ένα παράθυρο σε έναν πιο λαμπερό κόσμο. Καθώς μεγαλώναμε, αυτή ήταν η έμπνευσή μας, το ιδανικό που φιλοδοξούσαμε. Κάτι που μας έκανε να σκεφτόμαστε μεγάλα πράγματα και να θέλουμε περισσότερα από τη ζωή. 

Ποιά προσόντα είναι απαραίτητα για να πετύχεις στη βιομηχανία της μόδας;

MIMI: Για τους ανθρώπους που δεν πεθαίνουν για τη μόδα, αυτή είναι μια βάναυσα δύσκολη επιχείρηση. Η αλήθεια είναι, ότι αυτό πρέπει να είναι το πάθος σου. Φυσικά, πολλές "μπουτίκ" εισάγουν επώνυμα ρούχα από την Τουρκία ή την Κίνα, αλλά αυτό δεν είναι μαγεία, αλλά απλώς συναλλαγές.΅Βλέπετε, η δημιουργία συλλογών είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Χρειάζεται πάθος, αγάπη για το προϊόν, υψηλά πρότυπα, εμμονή για να κάνεις τους πελάτες σου χαρούμενους, φλόγα, για να ανάψεις την ομάδα σου, και πολλές, πολλές δεξιότητες και γνώσεις.  

Θυμάστε την πρώτη σας παραγγελία και τι νιώσατε εκείνη τη στιγμή;

MAYA: : Το όνομά της είναι Βικτόρια, αυτή παρήγγειλε ένα μαύρο κοντό παντελονι με χρυσά κουμπιά. Η Βικτόρια είναι πελάτης μας μέχρι σήμερα. Είμαστε πολύ περήφανες για αυτούς τους πελάτες "για μια ζωή"!

Πρόσφατα, υπάρχει μια τάση τόσο σε διεθνείς όσο και σε εγχώριους αστέρες, δηλαδή - τη δημιουργία των γραμμών μόδας τους. Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό, μπορεί οποισδήποτε να είναι σχεδιαστής;

MIMI:Κατά τη γνώμη μου, οι Βούλγαροι "σταρ" κάνουν λάθος με το γεγονός ότι η Kylie Jenner είναι δισεκατομμυριούχος και ότι πολλοί παγκόσμιοι σταρ τα έχουν καταφέρει με τις δικές τους γραμμές. Αλλά δυστυχώς στη Βουλγαρία οι "διάσημοι" δεν έχουν τέτοια απήχηση - οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ρούχα, απλώς και μόνο επειδή τα φοράει ένας Βούλγαρος "σταρ".

Πίστεψέ με, θα θέλαμε να είναι το αντίθετο, γιατί στην Alessa χαιρόμαστε που έχουμε πολλές διασημότητες για πελάτες. Κάτι τέτοιο στο εξωτερικό θα είχε τεράστια επίδραση στις πωλήσεις. Το Supreme για παράδειγμα, αποτιμάται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Το γεγονός ότι ο Kennie West είναι θαυμαστής και πελάτης τους έχει μεγάλη αξία… Ο Jimmy Choo γίνεται Jimmy Choo λόγω του „Sex and the City”. Όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει με την ιστορία του Michael Jordan και της Nike. Αλλά στη Βουλγαρία τα πράγματα δεν είναι έτσι. Όπως βλέπετε, πολλοί έκαναν "μπουτίκ" και έκλεισαν μέσα σε λίγους μήνες, ελπίζοντας ότι οι άνθρωποι θα ξεχάσουν για αυτό. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται να είναι.

Χωρίς τι μία εμφάνιση δεν μπορεί να είναι ποτέ ολοκληρωμένη;

MAYA: Χωρίς τη σέξι και γεμάτη αυτοπεποίθηση στάση.

Σκέφτεστε να ανοίξετε μια μπουτίκ ή θα μείνετε online προς το παρόν;

MAYA: Η εξ ολοκλήρου διαδικτυακή μας τοποθέτηση είναι ένα κρυφά αθέμιτο πλεονέκτημα γιατί μας εξοικονομεί τεράστιο κόστος που μπορούμε να επενδύσουμε στην ποιότητα του προϊόντος μας. Είναι ένας από τους λόγους που τα ρούχα μας ανταγωνίζονται σε σχέδιο και ποιότητα ρούχα σε διπλάσια τιμή. Επομένως, δεν έχουμε ακόμη σχέδια για φυσικά καταστήματα. Μέσω της διαδικτυακής μας τοποθέτησης, η αγορά μας δεν είναι μόνο σε ολόκληρη τη Βουλγαρία, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Επηρεάζεται η επιχείρηση από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης;

MAYA: Γενικά, η κατάσταση έκτακτης ανάγκης επηρέασε τα ηλεκτρονικά καταστηματα ρούχων, αλλά ευτυχώς η Alessa δεν επηρεάστηκε, κάτι που είναι άλλη μια απόδειξη ότι τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τις πελάτισσες Alessa  από το πάθος τους για όμορφα ρούχα.

Πώς περνάτε τις μέρες σας κατά τη διάρκεια της απομόνωσης;

MIMI: Συνεχώς στο γραφείο, ετοιμάζοντας τη νέα μας καλοκαιρινή συλλογή. 

Η μεγάλη επιτυχία του brand σας οφείλεται στην επιμονή, την αφοσίωση και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο σας και πώς το βλέπετε σε δέκα χρόνια;

MAYA: Για πολύ καιρό κρατούσαμε μυστική τη φιλοδοξία μας, γιατί ανησυχούσαμε ότι θα ακουγόταν πολύ δυνατά στους ανθρώπους. Αλλά μετά από αρκετές γλυκές νίκες που μας έφεραν πιο κοντά στον στόχο, το ανακοινώσαμε στον εθνικό αέρα - θέλουμε να κάνουμε την Alessa την πρώτη βουλγαρική παγκόσμια μάρκα μόδας. Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο ότι στη μικρή Βουλγαρία υπάρχουν επαγγελματίες της μόδας που διψούν για επιτυχία και είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα προϊόν και μια εμπειρία σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Η Alessa χρησιμοποιεί cookies, για να σε διευκολύνουν στην αγορά σου. Εάν συνεχίσεις να χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες μας, θα δεχτούμε, ότι είσαι σύμφωνη με την χρήση τέτοιων cookies.
Μάθετε περισσότερα για τα cookies της Για το πώς μπορείτε να αρνηθείτε από αυτά.